نضع لكم كلمات اغنية “الخوف من اللى جاي” للنجم محمد محي من الالبوم الجديد 2015

نضع لكم الان علي موقع جريدة وطني الاغنية كلمات اغنية الخوف من اللى جاي للفنان المصري محمد محي شاهد الكلمات قبل الجميع الان , تحميل اغنية الخوف من اللى جاي للنجم المصري محمد محي ونطرح لكم ايضأ كلمات الخوف من اللى جاي كاملة من الالبوم الجديد 2015 .

تابع كلمات اغنية الخوف من اللى جاي بعد 7 سنوات غياب عن الساحة الفنية، عاد الفنان محمد محيي بطرح أغنية جديدة بعنوان «خايف من اللي جاي»، بعد آخر ألبوم له في 2008، وصاحب طرحه للأغنية مجموعة من الكوميكسات الساخرة، خاصة وإنه من مشاهير الأغنية الحزينة وعرف بين المصريين بالأغاني المتسمة بالكآبة وفقد الأمل.

بداية كلمات اغنية الخوف من اللى جاي , الخوف من اللي جاي خلاني مفرحتش في حياتي للآخر افرح واحب ازاي وكل شئ بيضيع وكله ليه آخر تاخدني حكاية للتانية تضيع كل حاجة في ثانية مش عاجبة قلبي الدنيا لكن اعمل ايه نصيبي احس واعاني واحب في حاجات كارهاني منايا ابقى واحد تاني مبيسألش ليه .

الشوق اليه والميل طول النهار والليل بيهد جوايا ولا ليلة واحدة نسيت ولوحدي آديني مشيت غير ضلي بقى معايا صغرتي يا دنيا في عيني يا قسمة معاكي خديني ومطرح ما هتوديني هتعود تاني واعيش يومين كده كده بيفوتوا وكل البشر بيموتوا لا اشوفه ولا اسمع صوته ناقص ميوحشنيش .